Česta pitanja

Kako bismo olakšali kupovinu na našoj web stranici, odgovorili smo na vaše najčešće upite. Vjerujemo da će vam odgovori pomoći kako biste što lakše kupili željeni proizvod.

Koji je trošak dostave?

Dostava za narudžbe od 35kn na dalju ovisno o težini paketa.


Da li mogu zatražiti R1 račun?

Možete, prilikom naručivanja upišite svoje podatke sa OIB-om.

 

Kako mogu platiti svoju narudžbu?

Naručene proizvode moguće je platiti transakcijski  (Internet bankarstvom, putem opće uplatnice  u banci ili pošti) i kreditnim karticama putem usluge MyPOS

 

Kako mogu dobivati e-mail obavijesti o akcijama?

E-mail obavijesti moguće je primati ako se prijavite na naš newsletter.

 

Gdje mogu poslati pritužbe i pohvale?

Za sva pitanja, pohvale ili pritužbe pošaljite nam  e-mail  na adresu info@autonett.hr

 

U kojem radnom vremenu  se može kontaktirati korisnička podrška?

Radno vrijeme telefonske podrške je od ponedjeljka do petka od 9-18 sati. Subotom do 13 sati


Koji su rokovi dostave?

Dostavna služba dostavlja naručenu robu u roku od 2-3 radna dana.

 

Da li mogu sam preuzeti svoju narudžbu u poslovnici?

Naručene dijelove možete preuzeti u autoNETT poslovnici na adresi Buzinski prilaz 9, Novi Zagreb.


U kojem roku mogu vratiti naručeni dio?

Povrat robe moguće je ostvariti unutar 14 dana od primitka narudžbe.

 

Kako mogu odustati od narudžbe?

Za odustanak od narudžbe potrebno je poslati mail na info@autonett.hr sa brojem narudžbe.